2014. október 26., vasárnap

Visszatértem!

Sziasztok!  :D
Rég volt már, hogy írtam valamit. Nagyon , nagyon sajnálom!
Azonban érkeztem egy jó és egy rossz hírrel. :)
A jó hír, hogy belekezdtem egy történetbe, melynek hamarosan, még a héten, felkerül az első része, és ezzel most már végre rendesen fogok haladni. :) (Annyit elárulok, hogy egy híres énekes lesz az egyik főszereplő, de aki nem érdeklődik igazán Japán irányába, szerintem az is meg fog vele birkózni :) Annyit kérek, hogy adjatok neki egy esélyt ;) )
A rossz hír, viszont az, hogy az előző történetemet tovább kell szüneteltetnem. Fogalmam sincs, hogy mikor fogom folytatni, bár ha folytatom is, teljesen át fogom írni az egészet, mert egy kissé elvesztettem a fonalat.  ^^
 Nem sokára az ismertetőjét is felrakom az új történetemnek :) Címe: One in a million
Addig is, legyetek jók ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése